2011-02-23 | 21:14:53

Back... again :)


Bjuder på en bild från igår med min bästa vän Linnea :)

Är tillbaks igen, blev en väldigt lång bloggpaus ett tag där ;)
Men det var faktiskt skönt, jag behövde rensa mina tankar, pågår mycket nu!
Det är väääldigt mycket stress i mitt liv just nu, jag har ingen praktikplats, sprang runt som en galning idag, haha ;)

Men iallafall, dagen har varit bra, hann med lite shopping i city innan jag åkte hem från kallheten, haha!

Köpte en sjukt snygg tisha ifrån H&M's senaste kollektion ''Spring Awakening'', den var svart med en läder ficka vid bröstet.
Köpte även en ny klocka :) Jag kan lägga upp bilder imorgon, kan fixa en dagens outfit då ;)

Hoppas ni har haft en asbra dag, lägger upp lite stylish bilder senare ;)

Hugs and kisses
1 Kommentarer
Martina:

Det låter riktigt snyggt!

2011-03-08 | 21:31:11
URL: http://martinasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: